سفارش پروژه – طراحی و برنامه نویسی صفحات اصلی و لاگین و رمز عبور

خدمات مدیریت سرور هاستینگ و دیتاسنتر

(( تم جدید خریداری میشه و در اختیارتون قرار میگیره ))

تبدیل صفحات ( اصلی ، ورود به سایت ، فراموشی رمز عبور و چندین صفحه استاتیک)  از پروژه Asp.net Webform به asp.net core که هر دو پروژه سورس کدهاش موجود هست در پروژه جدید بخش ثبت نام نوشته شده و در کد باید از یک کامپوننت اتصال به برنامه نصبی ویندوز استفاده بشه که در اختیار برنامه نویس محترم قرار میگیره. سورس بخشهایی که نیاز به تبدیل داره از پروژه webform نیز در اختیار برنامه نویس قرار میگیره و باید تمام نکات رعایت شده در اونها شامل نوشتن در تیبل لاگ ، کنترل امنیت و رودی های فرمها و سایر کدهای اجرایی رعایت بشه .

ورود باید توکن هم تشکیل بشه که در کد فعلی میتونین ببینین روشش رو یعنی ما بخش بعد ورود رو میبریم روی یک زیر سایت دیگه که باید در سایت اصلی لاگین بشه و ریداریک بشه روی زیر سایت .

کل برنامه نویسی این پروژه فقط یک صفحه وورد و فراموشی رمز عبور است .

نکات مهم که باید رعایت بشه :

سورس هایی که در اختیارتون قرار میگیره و توسعه هایی که میدید تماما متعلق به کارفرما هست و بعد از اتمام پروژه باید حتما از سیستم خودتون پاک کنید و هیچ استفاده ای نکنید .

مواردی مثل عنوان صفحه ، توضحیات و چند تگ کاستوم باید برای صفحات در نظر گرفته بشه که از یک فایل کانفیگ خونده بشن.

 صفحات استاتیک  مثل ایمیل چیست ، چگونه ایمیل بسازیم ، چرا میل فا ، قوانین و مقررات ،تماس با ما ، درباره ما و باقی صفحات که میتونید ببینید در سایت فعلی ببینید.

لطفا زمان و قیمت منطقی و دقیق اعلام کنید و در نظر بگیرید پروژه ادامه دار هست  و در صورت موفق بودن و قیمت مناسب همکاری ادامه دار خواهد بود .

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omidahmadyani


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *